IRQ
Fra : Peter Hansen

Dato : 02-02-03 22:39

Hej til alle i gruppen.

Efter at jeg har fået ADSL igennem Stofanet har jeg det problem at jeg ikke
kan bruge Windows Mediaplayer og ikke spille spil mere.
Skærmen bliver blå og den viser denne fejlmeddelelse

AUD3328V(05)+00002477 Fejl:00:0028:C186Ba67.

I enhedshåndtering kan jeg se at der er konfligt på ukendt enhed PCI og
konfligt på Aztech Pci 3328.
Jeg kan forstå på det hele at Stofa har taget den IRQ disse skal bruge
hvordan får jeg det rettet ??

Er lidt af en nybegynder men vil gerne lære.

Hilsen Peter.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-03 10:51

In dk.edb.hardware, Peter Hansen <cfs4580@vip.cybercity.dk> says...
> Jeg kan forstå på det hele at Stofa har taget den IRQ disse skal bruge
> hvordan får jeg det rettet ??

Dvs. at Stofa-folkene har sat det nødvendige udstyr i din maskine?

Så må du ha' fat i Stofa-folkene igen, for så har de ikke udført deres
arbejde ordentligt.

Hvis du selv vil rode med det, så flyt netkortet (det der er koblet til
Stofa) til et andet slot.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen