Opera browser.. har de fået tilføjet den f~
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-03 20:56

Hvis i HELT for neden på eks. den her tråd:
Load tiden er lang men siden kommer tilsidst ;)
http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=11&tID=63296

Helt for neden kan man lave et svar, og der er nogle knapper bla. "Link"
"Fed" "Kursiv" Det man så skal gøre er at markere den tekst man vil have
skal være fed o.s.v. Og den laver så en fed Men den funktion virkede
ikke dengang jeg brugte opera (derfor jeg gik over til IE) Virker den i den
nye version?

(det er bare et eks. så lad venligst være med at trykke "Opret svar")

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-02-03 10:41

peet_dk skrev:

> [...]
> fed Men den funktion virkede ikke dengang jeg brugte
> opera (derfor jeg gik over til IE) Virker den i den nye

Nej. Det er de scripts knapperne benytter der er skrevet til IE -
derfor virker det hverken i Mozilla eller Opera.

Prøv at se her:
<http://www.xs4all.nl/~ppk/js/index.html?/~ppk/js/selected.html>
hvordan det kan gøres så det virker i flere browsere.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)