Hvad er det for en fugl?
Fra : Erik Andersen

Dato : 02-02-03 20:34

Min kat, det slemme kræ kom den anden dag ind med en for mig ukendt fugl.
Jeg har lagt et billede på dk.binaer "Hvilken fugl" 02.02.2003 kl. 20:00 og
vil derfor meget gerne vide mere.
jeg syntes den er for langt væk i farve til at være en musvit.
Med venlig hilsen
Erik Andersen

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 02-02-03 22:04

Erik Andersen wrote:
> [...]
> kl. 20:00 og vil derfor meget gerne vide mere.
> jeg syntes den er for langt væk i farve til at være en musvit.

Hej Erik
Det er en grønsisken hun 2k, altså den er klækket i 2002.

Mikkel