Uoriginale blæk patroner???
Fra : Henrik Behrend

Dato : 02-02-03 19:08

Jeg står og skal købe ny blæk patroner og overvejer om jeg skal spare 100 kr
og købe uoriginale patroner??

Er der nogen der har erfaring med uoriginale blæk patroner fra
www.Homedata.dk

Henrik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-02-03 20:00

In article <3e3d5ee7$0$24698$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Henrik Behrend wrote:
> Jeg står og skal købe ny blæk patroner og overvejer om jeg skal spare 100 kr
> og købe uoriginale patroner??
>
> Er der nogen der har erfaring med uoriginale blæk patroner fra
> www.Homedata.dk

Jeg har gode erfaringer med Rainbow-ink.dk

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-02-03 20:03

Jeg har altid brugt refil sæt fra http://www.inktec.dk/
endnu billigere end uoriginale patroner.
Jeg har brugt disse sæt til både min hp 640c
og til min epson photo 830 (der er en rimelig krævende)
6 farvers printer.
Du skal dog være opmærksom på at nogle patroner har
"indbyggede" dyser (HP f.eks.) og derfor kan patronen ikke
ikke genbruges mere end 3-4 gange før det går ud over
kvaliteten.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-02-03 21:27

In article <3e3d6b77$0$24688$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Jesper Pedersen wrote:
> [...]
> "indbyggede" dyser (HP f.eks.) og derfor kan patronen ikke
> ikke genbruges mere end 3-4 gange før det går ud over

Og når det sker, så anvender man www.rainbow-ink.dk til at
få nyere rensede patroner :)

Fra : Thomas

Dato : 02-02-03 20:09

Ja, jeg har gode erfaringer og har kun købt blæk der i godt et halvt år og
leverancen er hurtig!
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson