Bærbar PC
Fra : Mathias Christensen

Dato : 11-03-01 22:58

Nogen der har erfaring med hvilket mærke man skal gå efter. Jeg er på udkig
efter en til omkring 15000 kr. Evt. nogen der har dårlige erfaringer med
nogle bestemte mærker?

Har bla. kigget lidt på ASUS, Compaq og Toshiba

Mvh

Mathias

Fra : Brian Karstensen

Dato : 11-03-01 23:38

Jeg ville klart gå efter en Dell (se www.dell.dk) hvor du kan bestille
online, eller en acer ALDRIG Compaq.

Mvh
BrianK

Fra : Anon

Dato : 12-03-01 06:15

Brian Karstensen <spejder@fdf.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:98gule$2bvg$1@news.cybercity.dk...
> Jeg ville klart gå efter en Dell (se www.dell.dk) hvor du kan bestille
> online, eller en acer ALDRIG Compaq.

Hvorfor "ALDRIG Compaq"?

Er der noget konkret galt med kvaliteten - eller er det bare fordi, at de er
relativt dyre?

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 12-03-01 14:34

Anon skrev:
> Hvorfor "ALDRIG Compaq"?
>
> Er der noget konkret galt med kvaliteten - eller er det bare fordi, at de er
> relativt dyre?

Ja jeg sidder med en gammel sag af en Compaq Armada 1550T, men Pentium
133 og 48 mb ram, og jeg har nu ikke noget at klage over, den klare 6
timer med 2 fuldt opladte batterier (her er der ikke noget spare noget
sat til), og køre uden problemer Windows Me og Office 2000, og
højtalerne i en Compaq er efter min mening de bedste man kan få i en
bærbar.

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Brian Karstensen

Dato : 13-03-01 23:45

De er i hvert fald for dyre i forhold til hvad man får for sine surttjente
spareskillinger! Kvalitet og pris stemmer, efter mine erfaringer, ikke helt
overens.