AMD cpu
Fra : njhesbjerg@esenet.dk

Dato : 02-02-03 17:52

--Hvor varm må en AMD T-bird 1200 cpu blive ved normal brug.
Hvordan ser jeg om det er er cpu med 200 eller 266 mhz fsb
Smed55

Fra : Devast8or

Dato : 02-02-03 18:33

Hvis jeg husker rigtigt sige AMD at den dør ved 90 celsius, men jeg ville
dog forsøge at holde en et godt stykke under. Men hvis den kører stabilt bør
der ikke være nogel problemer. Hvor varm bliver den og hvilket motherboard
sider den på?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : NJ H

Dato : 02-02-03 18:42

Devast8or <No@no.blowme> skrev:
> [...]
>
>--
>Spamfilter activated
>To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

--den bliver ca. 70 grader og sidder på et k7s5a bundkort
Smed55

Fra : Devast8or

Dato : 02-02-03 19:14

Tja, jeg ville nok gøre noget ved den hvis den bliver 70 grader. Det lyder
temmelig varmt. Hvilken køler sidder der på den? Måske skulle du overveje en
kabinet blæser eller to, det skulle gerne hjælpe.

Devast8or

--
Spamfilter activated