Afstand mellem web-kamera og computer
Fra : Brian Nilsson

Dato : 02-02-03 16:46

Hejsa.

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe, men jeg prøver:

Hvis jeg har en computer i den sydlige del af huset, og gerne ville have et
web-kamera i den nordlige del, er afstanden lidt over 8 meter i en lige
line. Men jeg kommer derved nok til at bruge 12 meter ledning på at forbinde
computer og web-kameraer sammen. Men mine spørgsmål er så:

1) Det der muligt at havde en 12 meter lang ledning mellem computer og
web-kamera (et til USB)?

2) Hvad er grænsen for hvor lang ledning kan være?

3) Findes der andre muligheder (trådløs, buffer)?

--
- mvh. Brian Nilsson - solarbln@yahoo.dk -
http://home19.inet.tele.dk/bln/ng/visitkort.htm

Fra : Esben

Dato : 02-02-03 17:40

"Brian Nilsson" <solarbln@yahoo.dk> wrote in message

> 2) Hvad er grænsen for hvor lang ledning kan være?
>
> 3) Findes der andre muligheder (trådløs, buffer)?
>
> --
Bruger selv en 5,5m forlænger ledning til mit Logitech Pro 3000
Men ellers er der et nyt Logitech trådløst , kig her
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574657909

Fra : Anders Lund

Dato : 02-02-03 23:07

"Brian Nilsson" <solarbln@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> 3) Findes der andre muligheder (trådløs, buffer)?

DU kan evt bruge et analogt kamera, så kan du få en ret lang ledning. Det
analoge stik, kan du så putte i video-in på et grafikkort.

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse