Setlocale virker ikke optimalt efter opgra~
Fra : Torben Heikel Vinthe~

Dato : 02-02-03 16:04

Hej

Efter opgraderingen til php 4.3.0 (hos DHT) får mit kalenderscript, som er
lavet vha. setlocale, følgende fejlmeddelelse:

Warning: setlocale() [function.setlocale]: Passing locale category name as
string is deprecated. Use the LC_* -constants instead. in
/hotel/sopper/WWW/cmstest/include/kalender_vis.php on line 24

Den viser godt nok den rigtige danske dato, men fejlmeddelelsen er der altså
alligevel.

I mit script benytter jeg følgende setlocale-streng:
setlocale('LC_TIME','da_DK.ISO_8859-1')

Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Venlig hilsen
Torben Heikel Vinther

Fra : Morten Winther

Dato : 02-02-03 16:09

"Torben Heikel Vinther" <thv@sopper.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> I mit script benytter jeg følgende setlocale-streng:
> setlocale('LC_TIME','da_DK.ISO_8859-1')
>
> Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Prøv setlocale(LC_TIME, 'da_DK.ISO_8859-1');

/ morten

Fra : Torben Heikel Vinthe~

Dato : 02-02-03 16:15

Hej Morten

Tak skal du have. Nu virker det!
Nogen gange kan man bare ikke se skoven for bare træer

Venlig hilsen
Torben Heikel Vinther