Intel 845G chipset og Win XP SP1
Fra : Stig Holmberg

Dato : 02-02-03 15:16

Hej NG

Nogen der ved om det er nødvendigt at installere Intels chipset driver (pt.
ver. 4.20 build 1006) når man kører med Windows XP + sevice pack 1 på Intel
845G chipset (ASUS P4B533-V).

Jeg får ingen udråbstegn i system når jeg ikke installerer chipset driveren,
men vil gerne vide det alligevel.

Mvh. Stig

Fra : Ove Pedersen

Dato : 03-02-03 19:48

> [...]
Intel
> 845G chipset (ASUS P4B533-V).
>
> Jeg får ingen udråbstegn i system når jeg ikke installerer chipset

Kig engang hos Intel:

http://www.intel.com/support/chipsets/inf/install.htm

Ove Pedersen

Fra : Stig Holmberg

Dato : 04-02-03 00:37

"Ove Pedersen" <op77@post11.tele.dk> wrote in message

> Kig engang hos Intel:
>
> http://www.intel.com/support/chipsets/inf/install.htm
>

> Ove Pedersen

Hej

Den side har jeg set men det siger intet om Service Pack 1, kun om den
oprindelige udgave af Win XP.

Mvh. Stig

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 06-02-03 00:06

"Stig Holmberg" <stig-holmberg@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Hej
>
> Den side har jeg set men det siger intet om Service Pack 1, kun om den

Hvorfor installerer du det ikke bare? værre er det vel ikke!