hvordan vælger man default programmer ??
Fra : jakob

Dato : 02-02-03 13:28

HVordan vælger jeg et program eks eudora til at være defaultprogram for
win2k ?

MVH

Jakob

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 02-02-03 14:57

jakob wrote:

> HVordan vælger jeg et program eks eudora til at være defaultprogram for
> win2k ?

Eudora.. er det ikke et stykke software?

--
Martin L. Johansen

Fra : jakob

Dato : 02-02-03 15:09

> Eudora.. er det ikke et stykke software?

Der fik du mig sgu

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 02-02-03 15:48

jakob wrote:

> Der fik du mig sgu

Ang. det du spørger om, så kan det godt lade sig gøre, men da det er et
stykke tid siden jeg har brugt Windows, så vil skæbnen at jeg ikke kan
huske hvor og hvordan.

--
Martin L. Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-03 15:26

>HVordan vælger jeg et program eks eudora til at være defaultprogram for
>win2k ?
>
>MVH
>
>Jakob
Jeg mener at kunne huske at det spørger Eudora om, når den installeres.
Og så vælge det når den spørger om den skal være det defaulte program.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Japster

Dato : 02-02-03 17:12

Google: "eudora default mail windows 2000":
http://support.earthlink.net/mu/1/psc/img/walkthroughs/windows_9x_nt/email/e
udora_pro_4.x/1999.psc.html

-Japster