Sært øjenproblem part II
Fra : Martin Rasmussen

Dato : 02-02-03 12:47

Jeg paster lige mit oprindelige indlæg i bunden.

Det med at drikke rigelige mængder vand, hjalp ikke rigtigt. Selvom
jeg drak omkring 4 liter dagligt, fik jeg blot hovedpine og en masse
besøg på toilettet. Ikke rigtig løst mit problem med at det pludselig
sved i øjnene og man nærmest fik poser under øjnene og hele tiden
lignede en der var træt.
Jeg har som sagt døjet med det længe, men med noget forskellig
sværhedsgrad. Nogen gange meget problemer med øjne, og meget
træthed/svimmelhed, andre gange ikke særlig meget.
Nu synes jeg selv at jeg måske er tættere på en forklaring. Jeg
prøvede nemlig her i sidste uge at købe nogle vitaminer, udfra tanken
om at jeg måske manglede noget. Så jeg købte Jern-piller, Fiskeolie,
Vitaminpiller og Kalkpiller. Man kan jo lige så godt prøve...

Men resultatet blev det allerværste "anfald" til dato. Jeg købte
pillerne torsdag, og kørte på anbefalede max af de forskellige ting,
og fredag var jeg så bare temmelig meget træt. Virkelig træt, tror jeg
sov 14 timer den dag, og var træt hele tiden. Lørdag var det helt
slemt. Der løb mine øjne i vand, og jeg var træt hele dagen. Jeg
stoppede med pillerne lørdag eftermiddag, og her søndag efter en
rekordnattesøvn fra 21 til 11 har jeg det så bestemt nogenlunde, og
slet ikke så træt igen.

Jeg er ret sikker på at jeg er allergisk overfor et eller andet, som
så findes i koncentrerede mængder i pillerne. Jeg har fået en standard
allergi-test(I ved, Katte, og andre typiske ting), men det står mig
klart at min krop reagerer som den gør, fordi der er en bestemt ting,
den ikke kan tåle. Nu er gåden så bare hvad.

Har I et bud eller en tilføjelse? Jeg skifter til ny læge nu her om
kort tid. Jeg er desperat efter at få hele livet tilbage, men føler at
jeg må være på rette spor.

Gammelt indlæg: