pc fryser
Fra : Ivan

Dato : 02-02-03 12:44

Dav i gruppen

Min pc fryser, ganske uden varsel. Har prøvet at lave en ny install med de
fleste programmer, det sker alligevel. Fik af vide at måske var cpu der var
for varm, den ligger mellem 43 og 46 grader ifølge bios. Har selv tænkt at
måske kunne være psu der yder for lidt? Jeg har i maskinen brænder liteon
40/12/48 cd 52 floppy, hd 30Gb 2X40 Gb extra controler pci, netkort pci,
raptor dv pci, sb live pci, agp grafik geforce 2mx, extra printerport isa, i
front analog-digital converter advc 50. Det er jo noget der altsammen kræver
strøm, kan psu yde forlidt, yder 300 w. Jeg har lige flyttet data fra en pc
til en anden i 12 timer, det køre kun 10Mbit, der var ingen probs, så ville
jeg lige, efter at havde flyttet data i omtalte 12 timer, gå ind på min pc
fra den der havde modtaget data så frøs den.
Findes der et program der kan måle strømforbrug i en pc?
Og jo jeg har varme i rummet hvor pc står:)

Hi
Ivan