fald skærm 17 tommer
Fra : Bjarne Torhus

Dato : 02-02-03 10:58

Jeg overvejer at købe en 17 tommer fladsærm.
Hvad skal man satse på? (4000-6000kr)

Fra : Brian & Katrine

Dato : 02-02-03 11:07

Jeg tror, at en 17 tommer faldskærm måske er for lille. Derimod kan jeg
ikke hjælpe med fladsærmen...

Nå, spøg til side. Jeg kunne ikke lade være. Ikke for at håne eller noget.

Hilsen Brian.

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 02-02-03 11:38

Hej NG

Jeg mener også at en 17 tommer faldskærm er for lille skal nok være på 17
meter.
Men du har sendt til forkert gr. skal nok være noget med luftfart eller
lign.

Kunner heller lade være.

Hilsen

Jønne

Fra : Leony

Dato : 02-02-03 11:41

"Bjarne Torhus" <btorhus@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at købe en 17 tommer fladsærm.
> Hvad skal man satse på? (4000-6000kr)

Skal også have sådan en om et par måneder og jeg vælger mellem Philips
170B2Y/40C eller Dell 1702 FP. Jeg har ikke bestemt mig endnu, da valget
også afhænger af pris og lagerstatuspå købstidspunktet. Du kan læse en
test af 12 17" fladskærme i det nye nummer af Privat Computer.

Du kan også prøve at spørge i news:dk.edb.hardware.skaerm , som egentlig
er gruppen til spørgsmål om skærme og du finder eksperterne i den
gruppe.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 02-02-03 16:13

Bjarne Torhus skrev:

> Jeg overvejer at købe en 17 tommer fladsærm.
> Hvad skal man satse på? (4000-6000kr)

Prøv i den gruppe som omhandler skærme.
Den hedder <news:dk.edb.hardware.skaerm>. Måske er spørgsmålet allerede
besvaret derinde. Hvis ikke så var det nok værd at nævne hvad du har
behov for. Hvad du skal satse på kommer jo lidt an på hvilke krav du
stiller til skærmen.

Madsen.

Fra : Martin Heller

Dato : 02-02-03 22:41

"Bjarne Torhus" <btorhus@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at købe en 17 tommer fladsærm.
> Hvad skal man satse på? (4000-6000kr)

Jeg overvejer at købe en Samsung 171P:
URL:http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514797972
Den har IMO et meget flot design, og skulle efter sigende også have
et fremragende billede.