Logitech reservedel ???
Fra : Ole Pedersen

Dato : 02-02-03 00:41

Hejsa

Et lille spørgsmål. Jeg har et Logitech Cordless Desktop optical sæt 2002
(det sorte)

Mit tastatur har været på gulvet, under den tur røg tasten "page up" af og
er helt ødelagt.

Jeg har forespurgt hos PRC Data om de kunne skaffe tasten, men ikke fået
svar, så har jeg spugt MultimediaXperten som svarede at det kunne ikke
skaffes, Logitech har ingen reservedele !!!?!?!?!

Kan det nu være rigtig??? Jeg mener Logitech, det største indenfor tastatur
og mus, kan de ikke levere reservedele....Hmmmm!!!!

Er der nogen som ved hvor tasten kan skaffes, eller hvor der skulle kunne
være en mulighed for at få tasten????

Jeg mener, jeg skal vel for f..... ikke købe et helt nyt sæt, for så er det
slut med Logitech i mit tilfælde tror jeg!!!!

På forhånd mange tak.

Mvh
Ole Pedersen

Fra : Tom Christensen

Dato : 02-02-03 00:47

Hej Ole

"Ole Pedersen" <oil@sport.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> Mit tastatur har været på gulvet, under den tur røg tasten "page up" af og
> er helt ødelagt.
<snip>
> Er der nogen som ved hvor tasten kan skaffes, eller hvor der skulle kunne
> være en mulighed for at få tasten????

Jeg ville prøve at kontakte:

Denmark
Logitech Representation Office
Århusgade 88, 4.sal
2100 København Ø
Denmark
+45 70 20 06 17 Trade Sales Enquires (fax)
+45 35 44 55 16 Product Information
+45 35 44 55 17 Technical Help

(fundet via www.logitech.com)

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : Peter T.

Dato : 02-02-03 02:00

Ole Pedersen wrote:

> Mit tastatur har været på gulvet, under den tur røg tasten "page up"
> af og er helt ødelagt.

Hvis Tom Christensens forslag ikke fører nogle vegne, er mine bedste bud,
enten at du køber et brugt og billigt logitech tastatur og tager en knap
derfra eller du besøger feks. falkoner alle i Kbh. og render ind i alle
butikkerne og hører om de ikke har et defekt logitech tastatur liggende
klar til udsmidning, som du kan overtage.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Ole Pedersen

Dato : 02-02-03 20:32

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> butikkerne og hører om de ikke har et defekt logitech tastatur liggende
> klar til udsmidning, som du kan overtage.

Hejsa

Tak for ideerne. Vil prøve alle forslagene, hvis det første fejler.

Mvh
Ole Pedersen