shuttlepc?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 01-02-03 18:17

Jeg har forliebt mig i en Shuttle PC fra www.shuttle.dk , men kan ikke hitte
ud af hvor de forhandles. Er der nogen der kender forhandlere af produktet?
Jeg er begejstret for det meget lille kabinet - er der nogen der ved om der
findes andre mærker der forhandles i sådan et et lille kabinet?
Kh
Bjørn

Fra : Villy Jensen

Dato : 01-02-03 18:24

> [...]
der
> findes andre mærker der forhandles i sådan et et lille kabinet?

Kik på
www.zitech.dk

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Rune Gøgsig

Dato : 01-02-03 18:37

www.greendata.dk

Fra : o&u

Dato : 01-02-03 18:38

On Sat, 1 Feb 2003 18:16:37 +0100, "Studio Smalbro"
<studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
>Jeg er begejstret for det meget lille kabinet - er der nogen der ved om der
>findes andre mærker der forhandles i sådan et et lille kabinet?

Ja, www.prc-data.dk har nogle acorps. Men dem har jeg aldrig læst
noget om.

Der er masser af anmeldelser af Shuttles. Både P4 og Nforce2
versionen.

NF2:
http://www.tbreak.com/reviews/article.php?id=183

i845G:
http://www.tbreak.com/reviews/article.php?id=161

God ide!

Der findes en lille transporttaske:
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Barebones_Systems_110.html

selvom det er en meget alm. taske.

mvh

John

Fra : Studio Smalbro

Dato : 01-02-03 19:12

Tak for de gode og lynhurtige svar! Sagen er, at jeg godt kunne tænke mig at
give min datter en pc hun kan spille spil på og se dvdfilm på. Men jeg er
lidt usikker på det med dvd/cdrom-drev. Kan man få drev der kan begge dele
på een gang?
Kh
Bjørn

Fra : No1

Dato : 01-02-03 19:11

> [...]
> lidt usikker på det med dvd/cdrom-drev. Kan man få drev der kan begge dele

DVD drev er bagudkompatible med normale CD-ROM'er.

Fra : Anders Lund

Dato : 01-02-03 20:33

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har forliebt mig i en Shuttle PC fra www.shuttle.dk

Jeg syntes lige jeg ville ligge et par linkt. Jeg er nemlig også vildt
verlibt i denne maskine:

Fantastik cluster system, lavet af shuttles
http://space-simulator.lanl.gov/

Hardware-test.dks test af denne maskine:
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1000

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 01-02-03 21:01

Den fås også i A-Z, og måske så også i Bilka?

/Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-02-03 13:42

In dk.edb.hardware, Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> says...
> Jeg har forliebt mig i en Shuttle PC fra www.shuttle.dk , men kan ikke hitte

Does it deintegrate short before arrival ?

Sorry, kunne ikke lade være

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen