Batteri til IBM Thinkpad
Fra : Carsten

Dato : 01-02-03 17:39

Jeg skal have lavet en BIOS upgrade på min TP760XL, men programmet fra IBM
kan ikke køre med mindre, man har et fuldt opladet batteri. Da mit desværre
er defekt, søger jeg folk i Århus-området, som har en Thinkpad 755, 760
eller 765. Det er mit håb, at vi evt. kunne aftale, at jeg kunne komme forbi
og låne dette batteri de 5 minutter, det tager at installere programmet.

Skal nok give en god flaske vin eller hvad der nu måtte have interesse.

På forhånd tak,
Carsten