Hvornår vælger man bredbånd?
Fra : jens

Dato : 01-02-03 17:35

   Jeg har hos TELIA en regning på forbrug på ca. 225 kr pr.måned
og betaler til TDC 119 kr for telefon forbindelsen, er det det der
hedder Fastnet???

Hvordan finder man ud af om der er billigere løsninger?

Mange tak for overbærende svar.

Jens

Fra : TBC

Dato : 01-02-03 18:18

"jens" <fisherman@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hedder Fastnet???
>
> Hvordan finder man ud af om der er billigere løsninger?

www.teleprisguide.dk

Er god til meget, men ikke alt. Gælder der mere specifikke behov & krav må
man tænke selv og bruge listepriserne

Mvh

TBC

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 02-02-03 12:21

> Hvordan finder man ud af om der er billigere løsninger?
>
> Mange tak for overbærende svar.
>
> Jens

Hej Jens !

Jeg regnede ud, hvad jeg brugte om året. Og regnede så ud hvad jeg ville
komme af med ved en bredbåndsforbindelse.
Så kunne jeg hurtigt se om det kunne betale sig for mig.

Det blev ca. 70.- dyre for mig om måneden ved bredbånd, men efter et stykke
tid sparede jeg faktisk penge på det.
For jeg begyndte at bruge MSN til at snakke igennem, med de mennesker som
jeg før kunne sidde og sludte sammen med i halve timer.

Det er godt nok den billigste forbindelse fra TeleDanmark jeg har 256/128,
men den dækker sagtens det behov jeg har til bredbånd.

Hilsen
Torben L. Andersen.