Microatx til slot 1 ?
Fra : Jan Rysz

Dato : 01-02-03 16:14

Hejsa

Er der nogen der ved om der lavet microatx mobo til slot 1 cpu´er ? ( er
godt klar over at det bliver et brugtkøb )

Kortet skal bruges med en P3 -450 MHz Cpu 100 MHz fsb og SD-ram

Jan Rysz

Fra : o&u

Dato : 01-02-03 18:52

On Sat, 1 Feb 2003 16:13:41 +0100, "Jan Rysz" <jrysz@jubiimail.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Er der nogen der ved om der lavet microatx mobo til slot 1 cpu´er ? ( er
>godt klar over at det bliver et brugtkøb )
>
>Kortet skal bruges med en P3 -450 MHz Cpu 100 MHz fsb og SD-ram

Fundet !

http://www.amitech.dk

overskudslager

nederst

http://www.supermicro.com/PRODUCT/MotherBoards/440BX/P6SBM.htm

koster 250 kr. plus moms og fragt og efterkrav, så det bliver ret
billigt.

Det er et BX chipset bundkort, så det kan vel næppe være bedre
chipset.
De skriver det lidt mærkeligt med ram, at det kan være edo eller
sdram, men den er vist god nok. Check evt. manualen.

Manual:
http://www.supermicro.com/PRODUCT/Manuals/UsersManual.htm

bios:
http://www.supermicro.com/TECHSUPPORT/BIOS/bios.htm

Du skal lige registrere dig som bruger på overskudslager, hvilket alle
kan gøre.

Ellers bliver det nok svært. Zitechs demoshop har ikke mere slot1, og
jeg kender heller ikke andre restlagre, der har.

www.qxl.dk er blevet meget mager på slot1 bundkort, men der er
selvfølgelig meget på www.ebay.com

mvh

John

Fra : Jan Rysz

Dato : 02-02-03 00:52

Takker for oplysningen.

Det kan fint bruges til det formål jeg har i tankerne !

Jan Rysz