manglende mus på ældre pc
Fra : TS

Dato : 01-02-03 13:51

Hej NG
jeg har fået et
syntes jeg mærkeligt problem med gl.Pentium 150 mhz. der er ingen mus efter
formatering samt geninstall af win 98.
Bund kortet er et mickro star fra 1995
muse suport er slået til i bios
har prøvet alt med hensyn til at s¨lå div. porte til og fra.
skal der bruges speciel musedriver til så gammel en maskine ???????

hilsen TS

Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-02-03 19:12

"TS" <gran4@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet alt med hensyn til at s¨lå div. porte til og fra.
> skal der bruges speciel musedriver til så gammel en maskine ???????

nej, din mus bør blive fundet, som en standartmus, af win98

hvad er det for et MSI bundkort?

hvad er det for en mus?

bruger du nogen form for adapter på musen?

BTW: jeg fik dem her (??????) ioverskud, da jeg læste dit indlæg,
du må meget gerne spare på dem.
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg