langsom printer (canon bjc 7000 )
Fra : klaus nielsen

Dato : 01-02-03 12:30

hej
jeg har en udsædvanlig langsom printer, og det har den været helt fra ny
af,den er vel 4-5 år gammel. jeg har prøvet med spool instillinger og
windows fejlfinding. nu er jeg ved at opgive. det den printer ser ellers
godt ud. men det kan vel ikke passe at den skal bruge op mod en time for
farve billede i A4 størrelse. ren tekst pisker den bare der ud af. i bios'en
var der noget som forhandleren sagde der skulle stå i EPP mode.. noget i den
retning. det har jeg også prøvet uden held.. og lige nu mens jeg sad og
skrev dette her, var printeren igang... meget langsomt, som sædvanligt. da
den nu printere ca 1cm af billedet ud, stoppede den og spyttede papiret ud.
jeg kørte med win98 i starten, nu er det win xp. og igen nu med nye printer
drivere. en sjælden gang printer den i normal hastighed. dvs et par min for
et billede i A4 side størrelse.
på forhånd tak

klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk