Driver til Acer scanner 620ST
Fra : Bente Iversen

Dato : 01-02-03 12:16

Hvor mon jeg kan finde en driver til min Acer Prisa 620ST scanner? Efter at
have installeret Win XP virker den medfølgende ikke længere, og jeg kan ikke
finde en eneste scanner på ACERS hjemmeside.
På forhånd tak.
Bente Iversen.

Fra : Peter M

Dato : 01-02-03 14:01

Hej
det ser ud til at denne skulle virke på XP
http://www.whats-up.it/driver/Scanner/Acer%20MIRASCAN/620st/Drivers/
Jeg søgte sådan på www.Google.com : driver acer 620st
og glemte alt om windowsxp-drivers.com da den åbenbart er meget længe om at åbne

>På forhånd tak.
NP

Mvh
Peter M

Fra : Bente Iversen

Dato : 01-02-03 17:54

Det gjorde den nu ikke. Men tak alligevel, jeg fik en ny indfaldsvinkel og
fandt dette
http://www.benq-eu.com/ServiceAndSupport/Drivers/drivers.cfm?product=88
og den virkede.
Mvh Bente Iversen

Fra : Peter M

Dato : 01-02-03 22:58

> Det gjorde den nu ikke.

hmmmm, ja det står ellers i readme.txt at den skulle kunne klare XP, men det er jo det sædvanlige
med de drivere, det er ikke altid de holder hvad de lover
men godt du fandt noget du kunne bruge

mvh
Peter

Fra : Bjarne Torhus

Dato : 02-02-03 11:30

On Sat, 1 Feb 2003 12:15:52 +0100, "Bente Iversen" <bi@ishoejby.dk>
wrote:

> [...]
>have installeret Win XP virker den medfølgende ikke længere, og jeg kan ikke
>finde en eneste scanner på ACERS hjemmeside.

kig på
http://www.benq-eu.com/ServiceAndSupport/Drivers/drivers.cfm?product=88

mvh Bjarne