Trådløs mus
Fra : Lars Vinther

Dato : 01-02-03 12:09

Jeg købte en trådløs mus her for en måned siden. Den er også fin nok, men
jeg er FANME træt af at lortet hele tiden skal lades op....det kan vel ikke
være menigen at den skal lade 2-3 gange om dagen?! Det skal min - ellers
begynder cursoren at gå i stå, og så virker den først igen hvis man lader
den op, eller hvis man kilkker med den (så virker den i ca. 3 sek. før den
igen går i stå). Dette er virkelig belastende, men sådan er trådløse mus
eller hvad?

Lars

Fra : Peter M

Dato : 01-02-03 13:52

Jeg havde samme problem (Logitech), selv om den holdt i ca 14 dage til 3 uger på en opladning af de
helt store opladelige batterier, men jeg blev træt af det og købte en Logitech Mx500 med ledning som
jeg kan kraftigt anbefale

Mvh
Peter M