Compaq Deskpro EX lyd
Fra : Peder Pedersen

Dato : 01-02-03 10:38

Hej,

Jeg har reinstalleret W98 på min Compaq Deskpro EX P800 maskine.
Jeg kan ikke få lydkortet til at fungere for jeg kan ikke finde de rette
drivere. Diagnostics fortæller om Lydenheden at den har følgende
egenskaber:

Leverandør . . . . . . Intel Corporation
Leverandor-ID . . . . 0x8086
Underleverandørs ID . 0x0E11
Enheds-ID . . . . . . 0x2415
Underenheds ID . . . . 0xB1BF
Basisklasse . . . . . Multimedieudstyr
Underklasse . . . . . Audio
Address . . . . . . . 0x00FD
Busnummer . . . . . . 0x00
Enhedsnummer . . . . . 0x1F
Funktionsnummer . . . 0x05

Lydkortet er integreret på bundkortet og har tidligere fungeret
upåklageligt med en Engelsk version af W98. Nu har jeg installeret en Dansk
!

Vil være taknemmelig for ethvert input. Tak

Peder

Fra : Jonathan

Dato : 01-02-03 11:00

"Peder Pedersen" <no@smap.com> skrev i en meddelelse

Hej Peder

> Jeg har reinstalleret W98 på min Compaq Deskpro EX P800 maskine.
> Jeg kan ikke få lydkortet til at fungere for jeg kan ikke finde de rette
> drivere.

Prøv at se om der er noget du kan bruge herfra:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/deskpro/us/locate/4_1181.html

mvh. Jonathan