Søges: Driftsbillig printer til A4-overstø~
Fra : Ole Nielsby

Dato : 01-02-03 10:35

Kan nogen anbefale en driftsbillig laserprinter som kan klare
C4-konvolutter (lidt større end A4)? Helst USB. Helst
under 4000 i anskaffelse.

ON/Fjern sneglen fra min svaradresse

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-02-03 12:04

In article <3e3b94dc$0$200$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Ole Nielsby wrote:
> Kan nogen anbefale en driftsbillig laserprinter som kan klare
> C4-konvolutter (lidt større end A4)? Helst USB. Helst
> under 4000 i anskaffelse.

C4 = 229 x 324 mm = 9 x 12.75 inches

Nærmeste amerikanske størrelser er:
na-9x12-envelope North American 9x12 envelope
size: 9 by 12 inches
na-10x14-envelope North American 10x14 envelope
size: 10 by 14 inches

En søgning på: 9x12 laser printer

På google giver nogle resultater, bl.a. gamle Brother HL 720/730

Jeg har lidt på fornemmelsen at det moderne prispres har gjort
opgaven næsten umulig.

Fra : Peter Pan

Dato : 01-02-03 14:01

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message
> Jeg har lidt på fornemmelsen at det moderne prispres har gjort
> opgaven næsten umulig.

Umuligt er det nok ikke. Men svært det bliver det.

Der er 2 muligheder:
A3 laserprinter.
A3 blækprinter.
Første kan nok ikke anskaffes til under 4000.-
Og sidste er blækprinter og dermed ikke driftsbillig.

Mvh
Anders