Driver til HP ScanJet 3500c ???
Fra : M_abs

Dato : 01-02-03 02:51

Er der et sted hvor jeg GRATIS kan hente subj. til min veninde?
HP til have penge for den, og jeg synes det er lidt dårligt når man nu er
vant til at hente sådan noget gratis, fra andre producenter.

Håber nogen kan hjælpe

mvh Morten

Fra : jens

Dato : 01-02-03 11:40

måske kan du finde den her
ftp://ftp.hp.com/pub/scanners/software/

Fra : Leif Pedersen

Dato : 01-02-03 23:12

Dem kan du vel downloade på www.HP.DK
Der har jeg hentet til en Scan Jet HP 4470

Hilsen
Leif

Fra : M_abs

Dato : 02-02-03 08:25

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Dem kan du vel downloade på www.HP.DK
> Der har jeg hentet til en Scan Jet HP 4470
>
> Hilsen
> Leif

Det er lige det jeg ikke kan det eneste jeg kan komme frem til:
http://h20015.www2.hp.com/en/softwareList.jhtml?reg=&cc=&prodId=hpscanjet373
488&lc=en&softitem=Microsoft%20Windows%20XP&sw_lang=en
(det er den øverste af de tre muligheder)
Den koster ca. 10 dollars..... Måske skulle man ringe til deres danske
kontor i morgen (mandag)