øvvvv - hjælp søges (til mig selv *s*)
Fra : Kim

Dato : 01-02-03 00:39

Hejsa igen igen

Jeg sad lige og tænke på om jeg også kunne være heldig at få klaret mit eget
"problem" (har lige postet en ny post fra min kammerat)

Jeg har tilsluttet mit anlæg til mit lydkort.

Når jeg skruer op på forstærkeren så kan jeg høre konstante lyde - did -
dyd -

Jeg har prøvet de andre udgange på lydkortet men der hjælper ikke noget.

Kan en mon hjælpe ??

mvh
Kim

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 01-02-03 01:55

On Sat, 1 Feb 2003 00:38:34 +0100, Kim wrote:

> [...]
> dyd -
>
> Jeg har prøvet de andre udgange på lydkortet men der hjælper ikke noget.

Prøv at skrue så langt ned for lydstyrken i Windows som muligt.

Søren Lund Jensen

Fra : JKJ

Dato : 01-02-03 09:11

Prøv at slå "Line-in" fra (mute). Det virker perfekt ved mig

Fra : Kim

Dato : 01-02-03 12:05

"JKJ" <de@de.de> wrote in message news:b1fvgc$233b$1@news.cybercity.dk...
> Prøv at slå "Line-in" fra (mute). Det virker perfekt ved mig
>

> "Søren Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com> wrote in message

> eget

Hejsa til jer

Takker - det hjalp *sssss*

Det er åbenbart cd audio der er noget galt med, den er muted og så er der
ingen problemer (på nær hvis jeg skal afspille en cd sikkert..)

mvh
Kim

Fra : JKJ

Dato : 01-02-03 12:14

Det var så lidt - nu gælder det bare om at skrue op for lyden :)