Hjælp til PDF fra AutoCAD
Fra : Jan Lorenzen

Dato : 31-01-03 23:19

HJÆLP !

Jeg kan ikke få PDF filer til at virker rigtigt fra
AutoCAD. (Virker godt nok fra andre programmer).

Jeg har installeret en fiktiv postscript printer (HP-2500 PS-3).
Jeg sætter plot op fra AutoCAD med vindue, farver og
stregtykkelser og alt ser fint ud på preview. - Plotfilen som
jeg nu står med køre jeg igennem Adobe Distiller hvorefter
PDF filen bliver genereret. - Når jeg så åbner PDF filen
er der kun 1/2 eller 1/3 af hele tegningen, resten er "skåret" af.

Hvad gør jeg forkert ???

Jan Lorenzen

Fra : Peter

Dato : 01-02-03 00:33

Hvorfor "omvejen" over HP-plotteren, fremfor blot at plotte direkte til
Distiller (eller PDF-writer)?
Jeg plejer ikke at have problemer med det.