Arrownet og news?
Fra : ttoet

Dato : 31-01-03 22:49

Hej,

Mine forældre er netop blevet tilsluttet et bynet der administreres af
Arrownet. Jeg har hjulpet dem med at komme i gang og det er forløbet helt
uden problemer. Dog er der én ting der undrer mig. Har Arrownet ingen
newsserver eller et samarbejde med en newsudbyder? Jeg har søgt i alle de
papirer og brochurer han har modtaget, men ingen steder står der noget om
news.

Foreløbig har jeg koblet ham på Sunsite, men da han også meget gerne vil
have mulighed for både binære og udenlandske nyhedsgrupper er der altså brug
for et alternativ.

Anyone?

Ttoet

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-03 23:28

"ttoet" <ttoet@hotmail.com> skrev :

>Har Arrownet ingen
>newsserver eller et samarbejde med en newsudbyder?

Nogen steder har de og andre steder ikke.
Det afhænger af, hvad foreningen har aftalt med Arrownet.

news.arrownet.dk hedder newsserveren.

Fra : jens

Dato : 01-02-03 01:28

> Nogen steder har de og andre steder ikke.
> Det afhænger af, hvad foreningen har aftalt med Arrownet.
>
> news.arrownet.dk hedder newsserveren.

Og der er ca 27000 grupper på den, nogen af dem er binære.

mvh Jens

Fra : ttoet

Dato : 01-02-03 14:15

Knud Gert Ellentoft skrev i meddelelsen ...

>Nogen steder har de og andre steder ikke.
>Det afhænger af, hvad foreningen har aftalt med Arrownet.
>
>news.arrownet.dk hedder newsserveren.

Hej Knud,

Det kunne tyde på at news ikke er med i aftalen da jeg netop som et skud i
tågen prøvede med news.arrownet.dk og fik beskeden at serveren ikke kunne
findes. Ærgerligt!

Han må nok op med muldvarpen hvis han vil have binære grupper. Det bliver
han ikke glad for .

Tak for svaret.

Ttoet

Fra : jens

Dato : 01-02-03 23:10

"ttoet" <ttoet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> findes. Ærgerligt!
>
> Han må nok op med muldvarpen hvis han vil have binære grupper. Det bliver

Hvilken forening er det han har arrownet far ?

mvh Jens

Fra : Tom

Dato : 02-02-03 08:37

> Mine forældre er netop blevet tilsluttet et bynet der administreres af
> Arrownet.

Hvis Arrownet er noget helt nyt i din antenneforening, så prøv igen om fx en
måned, det gjorde jeg ...og der var den: news.arrownet.dk

Fra : ttoet

Dato : 02-02-03 19:31

Tom skrev i meddelelsen ...

>Hvis Arrownet er noget helt nyt i din antenneforening, så prøv igen om fx
en
>måned, det gjorde jeg ...og der var den: news.arrownet.dk

Hm, jeg skal ud til ham engang i næste uge. Så må jeg hellere prøve engang
til. Selvom det lyder helt usandsynligt _kan_ der jo have sneget sig en
typo-fejl ind fra min side da jeg prøvede .

Så vidt jeg ved er det noget helt nyt der lige er startet for en måneds tid
siden. (Vemmelev.net)

Ttoet

Fra : jens

Dato : 02-02-03 21:14

> [...]
> typo-fejl ind fra min side da jeg prøvede .
>
> Så vidt jeg ved er det noget helt nyt der lige er startet for en måneds

Kik under "abonnement og priser"
Vemmelev er en af dem der _ikke_ står indeholder adgang til
"news.arrownet.dk", sååee........

mvh Jens

Fra : ttoet

Dato : 02-02-03 21:55

jens skrev i meddelelsen ...

>tid
>>
>Kik under "abonnement og priser"
>Vemmelev er en af dem der _ikke_ står indeholder adgang til
>"news.arrownet.dk", sååee........

Som jeg skrev havde jeg været rundt alle steder for at se om news var
indeholdt i abonnementet, uden at kunne finde det. Det var såmænd bare et
skud i tågen fra min side at prøve news.arrownet.dk. Det _kunne_ jo være
. Nå. Han må betale eller nøjes .

Ttoet