P4 system sammensætning
Fra : Polle

Dato : 31-01-03 22:12

Hejsa

Vil ud at have mig en ny pc, men siden jeg sidst købte PC for knap 2 år
siden, er der dælme sket meget.

Jeg har sat og nørklet en del med det, og har fundet noget jeg tror virker
sammen.... men må hellere lige høre eksperterne

Jeg vil gerne have muligheden for at OC'e systemet lidt, så jeg får presset
lidt ekstra kræfter ud af det... Der skulle P4 jo være velegnet

Følgende dele havde jeg tænkt mig at sætte sammen:

Msi Bundkort:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797980 //
http://www.msicomputer.com/product/detail_spec/product_detail.asp?model=845E
_MAX_L

P4 Processor:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1244598120

Med rammene er jeg helt ude at glide, men jeg havde forestillet mig en stang
256 Mb PC2700....

Ang. mit processorvalg, ville det være smartere at købe en 533 FSB version
istedet for en 400 ?
Jeg har hørt noget om at en 533 ikke kan Overclockes så meget, men det
gælder måske kun ved PC2100 DDR Ram ?

Som i nok kan se, er jeg lidt i tvivl, man vil jo gerne have så meget for
pengene som muligt....

Det blev lidt af en smøre, alle inputs er velkomne :)

Hilsen Polle

Fra : Leony

Dato : 01-02-03 10:21

"Polle" <Ingen@spam.tak> skrev i en meddelelse

> Med rammene er jeg helt ude at glide, men jeg havde forestillet mig
> en stang 256 Mb PC2700....

Samsung, Crucial eller Corsair.
Havde nok købt 512 MB i stedet for 256 MB.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/