Kan man undersøge om Netto-lampen har ødel~
Fra : Christian

Dato : 31-01-03 21:11

Hej NG

Jeg har også købt og prøvet en usblampe fra netto, og den virkede
tilsyneladende kun første gang, og nu tder det på at min usbport er helt
død, bortset fra at windows mener den fungerer korrekt.

Kan jeg gøre noget vha software til at finde ud af om det har taget skade?

Hvis lampen har brændt porten af, har den så brændt begge porte af?

Kan det være fordi et eller andet er blevet nulstillet og det kan ordnes?

Mvh
Christian Haugwitz

Der er fortvivlet da han netop har bestilt digitalkamera og usb-compactflash
læser.

Fra : Christian

Dato : 31-01-03 21:14

Kan det være at det kun er den interne strømforsyning i usb-porten der er
gået i ged?

Jeg har nemlig lige testet med en printer med egen strømforsyning og det
fungerer.