Gigabyte GV-9000 Pro
Fra : Peter Jespersen

Dato : 31-01-03 20:14

Hejsa jeg kigger i øjeblikket lidt på et Gigabyte GV-9000 Pro
grafikkort, men man ikke finde nogen info på om det er et 3.3V eller et
1.5V kort ??

I ydmyg taknemmelighed og håb om en god weekend!

Live long and prosper...

Fra : Leony

Dato : 01-02-03 10:35

"Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa jeg kigger i øjeblikket lidt på et Gigabyte GV-9000 Pro
> grafikkort, men man ikke finde nogen info på om det er et 3.3V eller
> et 1.5V kort ??

Du kan se det på denne side:
http://www.ati.com/support/faq/agpchart.html
Det er bestemt af den del af kortet der skal i AGPslottet er designet.

Hvis dette ikke er svar nok kan du sikkert få et bedre i
news:dk.edb.hardware.grafikkort hvor alle grafikkortseksperterne er
samlet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-02-03 13:35

Leony wrote:

<snip>

> [...]
>
> Hvis dette ikke er svar nok kan du sikkert få et bedre i
> news:dk.edb.hardware.grafikkort hvor alle grafikkortseksperterne er

Hmmm, havde ikke drømt om at kigge hos ATi selv - finkæmmede derimod
Gigabytes side og fandt intet jeg kunne bruge.

Efter et besøg hos ATi fandt jeg da ud af at både 1.5v og 3.3v er en
mulighed med 9000'eren, hænger åbenbart sammen med hvilken AGP-standard
der understøttes (AGPx2=3.3V, AGPx4=1.5v og AGPx8=0.8v) ... problemet lå
så i at mit nys bestillte bundkort ikke har AGPx2 support og derfor ikke
3.3v support!

Takker dybt og ydmygt og ønsker alle en remfragende weekend!

Live long and prosper...