MS Windows
briani 27239
Windows XP og nedlukning / Genstart
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 31-01-03 17:19

Hej

Jeg har fornyligt fået min windows XP til at være op til 4 minutter om at
lukke.
Dette virker umiddelbart som om, at Windows venter på et eller andet.
Og pludselig indtræffer det, og vupti Windows XP lukker.

Siden problemet er opstået har jeg lavet følgende ændringer:

1.
Installeret et PCI udvidelses kort med 3 USB 2.0 porte og 2 FireWire porte.
Windows XP fandt selv drivere til disse og de virker.

2.
Afinstalleret min MSI skærmkorts driver (MSI GeForce4 TI4200 skærmkort) og i
stedet installeret NVidias nyeste driver.

3.
Installeret Windows Media Player 9

4.
Installeret Directx 9.

Jeg ved ikke om ovenstående har nogen betydning, men det jeg tror det.
Jeg ved bare ikke, hvor jeg skal begynde.

Michael

Med venlig hilsen / Best Regards
Michael Vilhelmsen

MSN: smom22.xxx@hotmail.com
Remove .xxx before replying

Fra : Bibber

Dato : 31-01-03 20:56

Jeg havde selv det samme problem.
Blev rådet til at afinstallere og geninstallere min firewall. Nu er der
ingen problemer....

mikael

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 31-01-03 21:10

Jeg har fundet ud af, at det er et af Logitechs programmer.
Hvis jeg igennem MSConfig, disabler Logitechs programmer, kører altperfekt.

Ellers tak

Michael