Åbenbart ikke ATAPI kombitibelt, efter for~
Fra : Carl-Georg Frigast

Dato : 31-01-03 15:05

G'dag ....
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men man har lov at være heldig, -
ellers send mig venligst hen til der "rette sted"
Problem er som følgende:
Jeg har foramteret skidtet, efter at min onboard netkort åbenbart gik kold
fra det ene minut til det andet, og windåses outlook tog 2 - 3 minutter om
at starte op. Formaterede, fandt de 6 XP bootdisks frem, så slangt så godt
men når jeg starter op, så kommer den frem med at hverken mit gamle Toshiba
CDrom drev er ATAPI kombitibelt og ej heller min plextor brænder, og det går
pudsigt nok hen og bliver et problem når jeg gerne skulle bruge XP Cd'en.
Dog skal det siges på et følgende,kort "blinkende", skærmbillede står der
noget lignende
01
02 Toshiba xxxxxxx
03 Plextor xxxxxxx ultra DMA 5
04
så helt væk er det ikke, men for mig kun mere underligt.

De har været sat til en af gangen, og som slave og som master mm., har
prøvet mig sådan lidt frem og tilbage i biosen uden held.
Nogen som har et tip inden det må ud i sneen og køle af?

Forhåbentlig på forhånd tak og god weekend ... Hygge

MVH

Bo Frigast