Cisco 806 fra TDC - adgang fra webinterfac~
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 31-01-03 13:12

Jeg forsøger at komme til at konfigurere noget VPN på min Cisco 806
(Eller rettere TDC's) og vil så bruge et terminal interface sådan som
jeg tidligere har gjort med enCisco 677, men når jeg banker det 12
cifrede brugernavn ind bliver det ikke godkendt så jeg kommer aldrig så
langt som at skulle taste mit password ind.

Via web-interfacet er der adgang med samme brugernavn, så hvad gør jeg galt?

Jeg har forsøgt mig med TDC "support", men de kører bare en båndsløjfe
som siger "hvis du har adgang til internettet med det brugernavn og
password så kan vi ikke hjælpe yderligere". Selv et spørgsmål som "Er i
sikre på det samme brugernavn skal bruges i begge tilfælde?" bliver
besvaret med samme melding

Mvh

Bruno

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-02-03 16:43

Update - jeg har fået hul igennem. Man kan i web interfacet angive
brugernavn+password til terminal interfacet, man kunne blot ønske at det
også stod i manualen

Mvh

Bruno