Larmende blæser
Fra : Frank Sørensen

Dato : 31-01-03 11:38

Hvad gør man ved sin blæser på bundkortet hvis det er begyndt at larme?
Ved godt jeg kunne købe en ny, men er der en anden løsning?

MVH
Frank Sørensen

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 31-01-03 11:47

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> wrote in message
> Hvad gør man ved sin blæser på bundkortet hvis det er begyndt at larme?
> Ved godt jeg kunne købe en ny, men er der en anden løsning?

Se:

Mads Holmer-Jensen

Fra : Leony

Dato : 31-01-03 13:14

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gør man ved sin blæser på bundkortet hvis det er begyndt at
> larme? Ved godt jeg kunne købe en ny, men er der en anden løsning?

Du kan sætte en køleprofil på a la denne:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=458&page=1
Det afhænger dog af hvad chipset su har, nogle chipset bliver varmere
end andre.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henrik Dissing

Dato : 31-01-03 19:58

On Fri, 31 Jan 2003 11:38:27 +0100, Frank Sørensen wrote:

>Hvad gør man ved sin blæser på bundkortet hvis det er begyndt at larme?
>Ved godt jeg kunne købe en ny, men er der en anden løsning?

Prøv med en dråbe symaskineolie.

Venlig hilsen
Henrik Dissing