oh de kloge mennesker
Fra : Jason Who

Dato : 31-01-03 09:38

Hvilke uddannelser har gruppens deltagere egentlig?
Hvor længe har i været i gang med c og c++?
Synes til tider at jeg føler mig som en total nybegynder, når folk går i lag
med de tekniske udredninger og lange analyser af ansi c++ :-/

Jeg er selv datamatiker og har programmeret i 15 år. Heraf dog kun 4 år i
c++.

Fra : Jimmi W.

Dato : 31-01-03 12:55

læser til it-ingeniør på trede semester, skal først nu til at lære c++. Så
mig får i nok mange spørgsmål fra de næste par måneder.

MVH
Jimmi W.

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 01-02-03 06:38

Jason Who wrote:

> Hvilke uddannelser har gruppens deltagere egentlig?

EDB Assistent (svarer til en halv datamatiker).

> Hvor længe har i været i gang med c og c++?

C: 16, C++: 15 (dvs. helt tilbage fra dengang mænd var mænd, og C++ var
en preprocesser, der generede C kode).

> Synes til tider at jeg føler mig som en total nybegynder, når folk går
> i lag med de tekniske udredninger og lange analyser af ansi c++ :-/

he. C++ er /ekstremt/ langhåret. Men jeg synes ikke at denne gruppe
er specielt slem. Prøv at tage et kig på nogle af diskussionerne på
comp.lang.c++.moderated eller comp.std.c++ for en sammenligning. For
slet ikke at tale om www.boost.org.

-Claus

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 01-02-03 07:32

"Jason" == Jason Who <jw@nomail.here> writes:

> Hvilke uddannelser har gruppens deltagere egentlig?

Et par år på datalogistudiet på Århus universitet + Datamatiker.

> Hvor længe har i været i gang med c og c++?

Jeg har vel kodet C i en 12-14 år nu, og C++ (Når jeg ikke kan
slippe) i 5-6 stykker.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/index.html>

Fra : Stefan Poulsen

Dato : 01-02-03 09:13

> Hvilke uddannelser har gruppens deltagere egentlig?

Bliver færdig som datamatiker til April, er igang med at lave hovedopgave
for Grundfos, hvor vi skal bruge XML og C++

> Hvor længe har i været i gang med c og c++?

Hmm, ikke så længe (siden oktober), vi fik lige et hurtigt
introduktionskursus i C++, og bruger det som sagt til hovedopgaven nu