Lydkort m. digital-out ?
Fra : Jan Rysz

Dato : 31-01-03 08:55

Hejsa

Jeg vil lige spørge om der er nogen der kan anbefale et godt lydkort med en
digital udgang ( helst både Coax & Optisk ) ??

Der må gerne være mulighed for at trække 5.1 surround lyd på kortet, men
ingen betingelse. ( ved ikke om det skal være i kortet, for det er vel
softwaren der bestemmer signalet ? )

Jeg skal kun bruge den digitale udgang, så andet gejl er unødvendigt.

Det må max koste 1000,- Kr.
Evt. ældre brugte modeller har også interesse !

Mvh
Jan Rysz

Fra : Mureren

Dato : 31-01-03 16:39

Jan Rysz wrote:
> [...]
>
> Det må max koste 1000,- Kr.
> Evt. ældre brugte modeller har også interesse !

Terratec SixPack 5.1+ har ihvertfald optisk udgang, bruger dne selv til
at optage fra pc til MD...med et godt resultat altså

Mureren

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-01-03 17:05

In article <3e3a2bbf$0$203$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Jan Rysz wrote:
> [...]
>
> Det må max koste 1000,- Kr.
> Evt. ældre brugte modeller har også interesse !

Billigt Soundblaster Audigy. Købte mit for 600 kr for et
år siden, så det koster vel under 500 kr i dag.