linkproblem under uploading
Fra : Henning Christensen

Dato : 30-01-03 23:34

Hjælp ønskes til mit link problem.
Jeg bruger Front Page 2000 til red. af hjemmeside og
når jeg uploader via Cute vers. 3 får jeg ikke mine interne link med! Jeg
har opdelt hjemmesiden i mapper og ønsker kun at uploade en enkelt mappe med
indhold. Hver gang får jeg ikke link med der ligger i mappen! Hvor ligger
linkene? Det er vel ikke sådan at hele hjemmesiden skal uploades hver gang?
Håber der er en der kan hjælpe.
Venlig hilsen Henning.

Fra : Per Ahm

Dato : 30-01-03 23:39

"Henning Christensen" <snaebum@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indhold. Hver gang får jeg ikke link med der ligger i mappen! Hvor ligger
> linkene? Det er vel ikke sådan at hele hjemmesiden skal uploades hver

Hej Henning!

Nej die links ligger ikke bare i en pose der lige skal sendes med.

prøv at lade os se siden!
Det er sikkert fordi dine links ikke stemmer overens med din side navne
(side.htm)
Per Ahm

http://www.perahm.dk

Fra : Henning Christensen

Dato : 01-02-03 00:00

Tak for svarene min side: www.snaebum.dk håber du kan hjælpe, siden du skal
ind på hedder Snæbum-nyt, mappen hedder landsbyraad - filer og linket skal
går til referat af møde. Jeg har før haft problemer med uploading og hver
gang har jeg uploadet hele siden - det tager noget tid men det har så
hjulpet. Jeg vil bare gerne vide hvad det er jeg gør galt og hvorfor jeg
ikke kan se hvad jeg skal søge efter..
hilsen Henning

Fra : Per Ahm

Dato : 01-02-03 12:56

> [...]

skal
> ind på hedder Snæbum-nyt, mappen hedder landsbyraad - filer og linket skal

Hej Henning!
- Du har brugt æ i fil navnet, det er formentligt det!
- Eller du mangler at uploade din PDF fil
- eller også hedder den ikke det som du har linket til, omdøb evt din PDF
fil, så der ikke er mællemrum og undlad altid æ/ø/å

Linket til tekst version, mangler en endelse på filnavnet, og du har igen
anvendt æ i dit fil navn!

Per Ahm

http://www.perahm.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-03 00:26

Linkene "ligger" der hvor du har indsat dem i dine html filer.

Fra : Henning Christensen

Dato : 04-02-03 23:13

Tak for råd og vejledning.
Måske er problemet, at de filer jeg ikke kan få uploadet er, at jeg har fået
dem som Adobe-Reader filer. Jeg gjorde så det at jeg kopierede dem til
Note-pad og derfra via -windows Commander til en mappe i min hjemmeside? Jeg
ved ellers ikke hvordan Adobe filer kan bruges på en hjemmeside. Jeg har
også prøvet at kopiere filen direkte og skrive på hjemmesiden at den skal
åbnes med Adobe-Reader - men det duer heller ikke.
Venlig hilsen
Henning