et spørgsmål om de analkritler der ikke er~
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-01-03 21:45

Godaften

Som i sikkert har læst længere nede, fik Nicki fjernet sine analkirtler i
går, og nu her dage efter, virker han overhoved ikke som om han var under
kniven i går, så det er jeg jo mægtig glad for. Dog ser hans numse
forfærdelig ud

Nå, men det jeg skriver for, er fordi jeg har gået og tænkt over en ting,
men ikke kender svaret på, og så tænkte jeg, det er der nok en eller flere
der kan svare mig på herinde.
Jeg ved at hunde sætter en duft når de laver, det er det analkirtlerne jo er
til, og nu hvor Nicki's er væk, kan han jo af gode grunde ikke sætte sin
duft. Men det jeg så vil spørge om, kan han sætte en duft ved kun at tisse?
eller er det også forbi? bare et spørgsmål af interesse

Er der også nogen der ved hvor lang tid der går før de laver første gang
efter sådanne en operation?, eller det er måske meget individuelt? Nicki har
stadig ikke gjort noget, dog fiser han som en gal, og føjjjjjjjj hvor de
lugter, vi kan dårlig nok holde det ud, sidder lige nu med et stykke papir
og vifter for næsen, så slemme er de *G*.

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki ( som bare har det godt i dag )

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 01-02-03 11:24

Hej Bolette
Jeg næsten 100% sikker på at der er masser af duftstoffer i urinen, der
fortæller at det Nicki.
Grunden til analkirtlerne laver ballade, er jo at de ikke bliver brugt
optimalt.
En dag vi havde gæster, var den ene mand gået ud og tisse i haven, og Rex
kiggede underligt på ham, så løb han hen og tissede samme sted, vi fik et
godt grin, der var ingen der skulle komme her og dufte.
Hanhunden løfter benet, har jeg hørt, fordi jo højre de rammer jo længere
bæres duften med vinden, og fremmede bliver advaret i god tid til ikke at
trænge ind på deres territorium.
Angående operation og afføring, kan jeg fortælle dig at da Bella blev
steriliseret, gik hendes mave i stå,
jeg gav hende havregrød og fiskeolie , og så gik det heldigvis i gang igen.
I dag er det den 1, og hvis han stadig ikke har haft afføring, må du gøre
noget alvorligt ved det, for det er farligt hvis han ikke kommer af med det,
hans tarm kan springe, og så han altså færdig.
Håber alt er som det skal.
Mange venlige hilsner Annelise.

---

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-02-03 22:48

Hej Annelise

"Annelise Frederiksen" <annelise@anneliselars.dk> skrev i en meddelelse
..
> I dag er det den 1, og hvis han stadig ikke har haft afføring

Det har han, han gik faktisk kun lidt over et døgn uden at gøre det store,
så det var jo godt. Jeg kunne nu godt se på ham, at det ikke var det
fedeste, og at det gjorde lidt ondt, men det er der jo heller ikke noget at
sige til.

> må du gøre noget alvorligt ved det

i samråd med dyrlægen blev vi eninge om at give ham noget blødt mad de her
dage, for så er det ikke så fast når det kommer ud, som hvis han spiser sin
tørfoder, og hjemmelavet mad er efter Nicki's mening også meget mere
delikat, mums

> Håber alt er som det skal.

Tak det går fint med ham, han virker ikke til at være særlig præget af det,
så det er jo dejligt.

Han skal forresten til dyrlægen og ha' fjernet stingene på torsdag, så det
ser vi frem til.

Tak for hjælpen.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 02-02-03 00:15

Jamen så alt jo fryd og gammen, guskelov.
mvh A.
> [...]
> så det er jo dejligt.
>
> Han skal forresten til dyrlægen og ha' fjernet stingene på torsdag, så det

---