hvad er vdk??
Fra : Kenneth

Dato : 30-01-03 20:52

Hej
jeg er ved at samle en computer for en kammerat.
Hver gang den starter op kommer den med fejl under initaliasion af vdk hvad
det så end er ?
men køre man en image fil fra ghost køre den igen intil den har været
slukket så er det forfra.
har prøvet at lave en ghost af den opsætning den melder fejl af den virker
mærkelig nok udemærket men kun til den har været slukket.
håber der er nogen der kan hjælpe mig jeg er lidt på røven aner ikke hvad
der er galt .

Mvh
Kenneth

Fra : Kenneth

Dato : 30-01-03 22:19

vrøvl jeg skrev forkert det er vkd det heder

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-01-03 23:38

Kenneth wrote:
> vrøvl jeg skrev forkert det er vkd det heder

Det er ikke VXD?
- Det er vist noget med netværk et eller andet, men skriv
fejlmeddelelsen ned ordret samt div. mystiske talkoder,
så kan vi søge lidt på google.com efter dem...

/Mikael

Fra : Kenneth

Dato : 31-01-03 07:08

> Det er ikke VXD?
> - Det er vist noget med netværk et eller andet, men
> skriv

nej det er vkd
den skriver et eller andet med at "initialiation error vkd
systemet stoppede"

> fejlmeddelelsen ned ordret samt div. mystiske talkoder,
> så kan vi søge lidt på google.com efter dem...

har søgt på google men syntes ikke rigtigt at jeg kan finde noget

Kenneth

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-01-03 08:51

Kenneth wrote:
> den skriver et eller andet med at "initialiation error vkd
> systemet stoppede"

Hvilket styresystem?

/Mikael

Fra : Leony

Dato : 31-01-03 08:55

"Kenneth" <hitme@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> har søgt på google men syntes ikke rigtigt at jeg kan finde noget

Søg på Google efter vkd error:
http://www.google.com/search?q=vkd+error&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8
De 2 første hits er enige om at det er tastaturet det er galt med, prøv
at udskifte det.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kenneth

Dato : 31-01-03 09:26

> [...]
f-8
> De 2 første hits er enige om at det er tastaturet det er galt med, prøv

det er lige nøjagtig det den skriver

"While initializing device vkd Windows Protection Error
You need to restart your computer"

prøver med et nyt tastatur

tak for hjælpen

Kenneth

Fra : Leony

Dato : 31-01-03 10:59

> prøver med et nyt tastatur
> tak for hjælpen

Velbekomme.
Håber det virker, ellers må du jo vende tilbage til denne tråd.

Fra : Kenneth

Dato : 31-01-03 19:27

> Velbekomme.
> Håber det virker, ellers må du jo vende tilbage til denne tråd.
jo tak det virkede det var lige det der var galt gammelt udtjænt tastatur
som nu er udskiftet med et nyt

takker endnu en gang det var bare kanon

Kenneth

Fra : Leony