Opstart af kunstgruppe
Fra : steffen martin

Dato : 30-01-03 20:35

Hej Gruppe,

Hvor ellers sætte ind i jagten på kunstnere der vil være interesseret i en
kunstnergruppe?
Det jeg håber på, er at nogen kender nogen, eller man selv er kunstner med
det rette præg, og den dur.
Jeg sidder selv i Odense og er ved at være træt af, at arbejde på
udstillinger m.m. alene. Så inden jeg skærer øret af mig selv (en joke,
ikk!) vil jeg forsøge at samle en gruppe mennesker med en stil der helst er
'tæt' på min egen.
Vil du høre mere eller er vil du indstille en som eventuel, så mail mig på
steffen@XXXsteffenmartin.dk (FJERN XXX) eller se lidt mere om mig på
www.steffenmartin.dk og bedøm selv :)

Håber dette giver lidt pote...

Tak og vh
steffen

Fra : A. C. Rosmon

Dato : 10-03-03 22:41

Hvorfor skal det ligne hinanden? Hvorfor vil du vælge nogen der ligner dig
selv, og det du laver. Det er en stor fordel, når man ryger ind i nogen der
arbejder med helt andre udtryk. Du kan tage de ting til dig, som du synes
om, og skrotte resten. Du får også andre øjne på dine egne ting. Du får ikke
kun skulderklap, men bliver også spurgt om hvem, hvad og hvorfor du laver
tingene op den måde.

Har du eller andre lyst til at prøve at være med i Den Blå Palet, så ring
eller mail til mig på 26 28 37 70 eller a.c@rosmon.dk , så kan i komme med
til nogle af vore Workshops . Vores hjemmeside hedder www.denblaapalet.dk

Torsdag d 27. & fredag den 28. marts kl 13 - 17 i Hanstholmcentret
7-9 august i Thisted
uge 42 i Hurup Thy i forbindelse med "Kulturekspressen" hvor der er en
central udstilling i Uddannelsescentret, og hvor hver kunstner får et par m2
til rådighed, og desuden udstiller i en foretning, virksomhed eller
institution.

Til alle arrangementerne medbringer du dine egne materialer m.v. I år gør vi
det gratis at deltage, men du skal selv sørge for alt hvad du selv skal
bruge. Til gengæld har vi sørget for faciliteter, så du har muligheder for
at arbejde med din kunst. Dem der kommer langvejs fra, prøver vi at hjælpe
med overnatning, og er der nogen der er afhængi af offentlige
transportmidler, vil vi hjælpe med resten af transporten.

Mvh
A.C.Rosmon (formand for Den Blå Palet)