Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvor lang tid kan en trækning på Visa Dank~
Fra : LaC

Dato : 30-01-03 19:59

Hej.

Efter en rejse med et flyselskab, har vi indkøbt varer i flyet på Visa
Dankort. Det er nu næsten 5 måneder siden, og beløbet er endnu ikke trukket.
Hvor længe er den normale tidsfrist for trækninng af beløb fra en Visakonto.
Det er stærkt utilfredsstillende ikke at have fået afsluttet sin
transaktion.

Lars

Fra : K. Thomsen

Dato : 30-01-03 20:10

Normalt er transaktionerne håndteret indenfor 2-5 dage, men specielt notaer
kan tage lang tid. Det handler jo om, hvornår modtageren får dem indløst i
en bank - og nogen gange er de ulæselige, hvorfor de går forkert.

Du skal da kun være glad for der ikke sker noget - du kan da bare håbe på
at bilaget aldrig dukker op. Så har du fået dine varer gratis.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Gunnar007

Dato : 30-01-03 20:20

> [...]
trukket.
> Hvor længe er den normale tidsfrist for trækninng af beløb fra en

Jeg fik for et par år siden først trukket en betaling 13 måneder efter jeg
havde trukket benzin i en automat i sydtyskland.
Jeg mener at banken sagde til mig at fristen hed 5 år.

Hilsen G.

Fra : Bo

Dato : 30-01-03 22:12

> [...]
> Hvor længe er den normale tidsfrist for trækninng af beløb fra en Visakonto.
> Det er stærkt utilfredsstillende ikke at have fået afsluttet sin

Du har ikke hørt efter, nogle gange i charterfly er der foregået lodtrækning på indkøb
gjort i flyet, de der vandt fik deres varer gratis