Simpelt datospørgsmål
Fra : Jeppe Branner

Dato : 11-03-01 19:27

Følgende kode burde undersøge om LinkRS("Tilføjet") er mindre end datoen
"26-02-2001":
If LinkRS("Tilføjet") < "26-02-2001" Then
men det virker ikke, heller ikke hvis jeg bruger
FormatDateTime("26-02-2001").
LinkRS("Tilføjet") skulle være i kort datoformat, men jeg er lidt i tvivl om
det er i engelsk eller dansk version.
Det gør det endnu mere besværligt at den nogle gange tror 2001 er mindre end
1999 (01 < 99).
Nogle der har forslag til hvordan problemerne løses.

--
Med venlig hilsen Jeppe Branner,
http://www.gratisindex.dk -

Fra : Jacob Michaelsen

Dato : 12-03-01 20:20

> [...]
end
> 1999 (01 < 99).
> Nogle der har forslag til hvordan problemerne løses.

Jeg ved så meget, at hvis det er Access du bruger, skal det være engelsk
datoformat (mm-dd-yyyy).

- Jacob