Prog. til at teste IBM HD
Fra : KO

Dato : 30-01-03 16:39

Findes der et program som kan teste end IBM GPX75 serie harddisk?

Tror den er begynt at få lidt af de sygdomme, som netop GPX75 serien har!!

Den er over 2 år gammel men under 3 år, så der skulle stadig være garanti.
Købt brugt, uden kvitt. Hvor kan jeg henvende mig, hvis den skal laves?

Fra : Leony

Dato : 30-01-03 16:59

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der et program som kan teste end IBM GPX75 serie harddisk?

Et godt sted at starte er IBM's hjemmeside:
http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm

> Den er over 2 år gammel men under 3 år, så der skulle stadig være
> garanti. Købt brugt, uden kvitt. Hvor kan jeg henvende mig, hvis den
> skal laves?

Kvittering er de vist ligeglad med.
Den skal sendes til IBM. Dette gøres ved at du udfylder en RMA:
http://www.hgst.com/hdd/support/pre_rma.htm

Du kan også kigge i gamle meddelser i news:dk.edb.hardware.drev hvor
proceduren er blevet gennemgået en del gange efterhånden

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 31-01-03 08:38

> Et godt sted at starte er IBM's hjemmeside:

Tjah, det bliver så Hitachi's hjemmeside (efter deres overtagelse), men
det er jo en mindre detalje.

Fra : pwa

Dato : 30-01-03 23:10

> [...]
> Købt brugt, uden kvitt. Hvor kan jeg henvende mig, hvis den skal laves?

Ibm har sit eget Hd-test program ved navn DFT
kan findes på Ibm`s side over Harddiske (programmet hedder DFT32-v230.exe

vh /pwa

Fra : pwa

Dato : 30-01-03 23:15