D-links DI-604 445 kr med det hele
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 30-01-03 12:37

ja jeg skal bruge en router
fordi dansk kabel tv syndes at nu skal de lave om på det hele.

så vil jeg hører om det er en ok pris eller er da noget andet da er beder
eller billiger

hilsen thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-03 14:18

In dk.edb.hardware, Thomas Pedersen <twp@twp.dk> says...
> ja jeg skal bruge en router

Eksperterne sidder i dk.edb.netvaerk

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Christian Mygind

Dato : 30-01-03 15:59

Jesper G. Poulsen wrote:

> Eksperterne sidder i dk.edb.netvaerk

Thomas er way ahead of 'ya. Han har dobbeltposten beskeden - OGSÅ i
..netvaerk.

/Chr

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 30-01-03 16:15

Christian Mygind (mygind@FJERNc.dk) skrev i
3e393eeb$0$83829$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Thomas er way ahead of 'ya. Han har dobbeltposten beskeden - OGSÅ i
> .netvaerk.

Gad vide hvad han så gør hvis der kommer forskellige råd i grupperne...
*GG*

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 30-01-03 16:13

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> ja jeg skal bruge en router
> fordi dansk kabel tv syndes at nu skal de lave om på det hele.
>
> så vil jeg hører om det er en ok pris eller er da noget andet da er beder
> eller billiger

byg en IPCop http://www.ipcop.org
den løsning valgte jeg fremfor Dl-604
da jeg efter en uge endnu ikke kunne få Dl604 til at virke efterhensigten

du kan vel nok finde en gammel PC, og et par netkort til samme penge..

any way, prøv at spørge i news:dk.edb.netværk

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg