Isnumeric i JavaScript
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 30-01-03 09:38

I VB Script har man mulighed for at bruge isnumeric, for at se, om en
givende streng indeholder bogstaver. Er der en tilsvarende mulighed i
Javascript

Allan Bach

Fra : Carsten Suurland

Dato : 30-01-03 09:47

Kig efter parseInt /parseFloat og IsNaN i din dokumentation

/Carsten Suurland

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 30-01-03 09:55

> Kig efter parseInt /parseFloat og IsNaN i din dokumentation

Nå, så det er det de hedder, så er jeg på sporet igen

Tak for hjælpen

Allan

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-01-03 23:29

Allan Schuster Bach wrote in
<3e38e3fa$0$11083$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:
> I VB Script har man mulighed for at bruge isnumeric, for at se, om en
> givende streng indeholder bogstaver. Er der en tilsvarende mulighed i
> Javascript

Du har fået et svar, men du får lige et tip alligevel:

http://js.myplace.dk/isnumeric

Det er en smart (?) lille ting jeg har lavet, til at finde ting om
javascript. (Se også min signatur)

--
Mvh.
Niels Andersen