Meeeget mystisk....
Fra : arc@na

Dato : 30-01-03 00:23

Dette er en historie om frustration, som endte godt...

Jeg byggede for et par uger siden min PC (AMD Athlon 1G, 256 MB SD133,
Geforce3, Plextor Writer, Guillemot 7.1-speaker lydkort, 2x40 GB HD's) om,
til nyt kabinet (340W strøm) og bundkort (ECS).

Den første uge var skidtet som forhekset - spontane reboots (jeg kører
Win2000 Pro), noget som jeg aldrig har oplevet tidligere, næsten hver gang
jeg tillod mig at højreklikke - Administrér kunne ikke engang genkende sig
selv som Windows 2000.

Pludselig er alt i orden (knock on wood, 7-9-13). Jeg vil lige nævne, at
jeg har samlet de første 75 PC'er fra scratch til kundernes udelte
tilfredshed.

Hvad hulen? Kan det have været hacker-angreb eller virus eller? Har Madsen
evt. et bud på hvad der kan have været galt, og hvorfor der lige pludselig
ikke er noget galt længere?

arc@na