Hornady SST
Fra : Per Jensen

Dato : 29-01-03 23:15

Jeg mangler lidt ladedata til Hornady SST 165 grain og 180 grain, til både
308 w og 30.06.

Jeg vil helst lade dem med Vihtavouri krudt. Er der nogen som har nogen
ideer???

Store Per

Fra : Steen Th. Pedersen

Dato : 30-01-03 12:03

Du kan gå ind på:

http://www.lapua.com/

Tryk på tredje menupunkt - "Reloading". Derfra kan du enten downloade deres
(VIHTAVUORI's) reloading guide i .pdf format eller gå til VIHTAVUORIs egne
sider ved at trykke på menuen.

Hvis du vil have Norma krudt som alternativ kan du finde data på deres
sider:

http://www.norma.cc/

Mvh Steen

Per Jensen <pjlyngby@post12.tele.dk> wrote in article
<3e385288$0$71607$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

Fra : Per Jensen

Dato : 31-01-03 08:54

Tak Steen, der er lidt jeg kan bruge. Er der andre der har nogen forslag til
ladninger til min forespørgsel ???

Store Per.

Steen Th. Pedersen <steen-p@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:01c2c84f$1c6d9370$a53312ac@pc3704...

Fra : Steen Th. Pedersen

Dato : 31-01-03 09:33

Hvad er det konkret du er ude efter?

Der er ladninger med de kuglevægte du efterspørger. - så er det bare at
bygge op nede fra.

<3e3a2bc7$0$149$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

Fra : Per Jensen

Dato : 31-01-03 17:10

Jeg søger efter "ladningen" på lige netop SST kuglen, dvs nogen som har
prøvet at lade den, og så vil jeg sammenligne
lidt med det info jeg har i forvejen.

nyhedsmeddelelse:01c2c903$4d5cafc0$a53312ac@pc3704...