Soltek SL-75FRV og brug af 4 højttalere?
Fra : Vega

Dato : 29-01-03 21:41

Hej gruppe.

Kan det virkelig passe at jeg kun kan få lyd i alle 4 højttalere hvis jeg
først ligger filmen jeg vil se over på harddisken? Når jeg afspiller den
direkte fra cd-rom drevet kommer der kun lyd ud af de 2 front højttalere.

Mvh. Lars.

Fra : arc@na

Dato : 30-01-03 02:42

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> direkte fra cd-rom drevet kommer der kun lyd ud af de 2 front højttalere.

Går der et kabel fra dit CDROM-drev til dit lydkort?

arc@na

Fra : Martin K

Dato : 30-01-03 15:16

arc@na wrote:
> Går der et kabel fra dit CDROM-drev til dit lydkort?

Et eller andet kabel må der jo være siden der er lyd ud af de 2 højtalere.
Men sagen er om det er det rigtige

--
Martin K

Fra : Vega

Dato : 30-01-03 16:19

Der går det kabel der fuldte med mit cd-rom drev til bundkortet.

Mvh. Lars.

Fra : Vega

Dato : 30-01-03 20:32

Jeg har fået problemet løst.