Hvilken trackball??
Fra : Henrik Petersen

Dato : 29-01-03 20:49

Hejsa!!
Jeg skal købe ny mus, og har besluttet mig for at det skal være en
trackball, men hvilken.
Den skal helst ikke være for dyr, men hvis jeg bliver nødt til det vil jeg
da gerne ofre lidt penge for en bedre mus!

vh
Henrik

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 29-01-03 21:15

Henrik Petersen wrote:
> [...]
> Den skal helst ikke være for dyr, men hvis jeg bliver nødt til det vil jeg
> da gerne ofre lidt penge for en bedre mus!

Jeg har en Logitech Trackman Marble Wheel.
Den er det bedste stykke hardware jeg nogensinde har købt - den er ikke
til at slide op.

Fra : Villy Jensen

Dato : 29-01-03 21:26

> Jeg har en Logitech Trackman Marble Wheel.
> Den er det bedste stykke hardware jeg nogensinde har købt - den er ikke
> til at slide op.

Erfaringer:
Trackballs er OK - undtagen til tegneprogrammer...
(Til tegneprogrammer er en alm. mus eller en digitizer bedst.)

Logitech Trackman Marble er den bedste trackball jeg har prøvet!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : The Holyfather

Dato : 29-01-03 22:24

Jeg har en Cordless Optical Trackman fra Logitech

-Optisk
-trådløs
-9 knapper
om man kan holde styr på alle de knapper?? sagtens

knap1 klik
knap2 højreklik
Knap3 Dobbelklik
knap4 tilbage i browseren
knap5 Åben denne computer
knap6 copy
knap7 paste
knap8 scroll hjul
knap9 alt+tab

du behøver næsten ikke et tastatur

Jeg har haft trackball i 9 år. Jeg fik denne til jul, og lærte alle
knapperne i løbet af 2 dage. Måske kræver det lidt øvelse, hvis du ikke er
erfaren med trackball.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 29-01-03 23:24

Den ser jo meget lækker ud, men jeg vil helst ikke have en trådløs, med
mindre den er ekstremt energisparende... Sådan ca. hvor længe holder et sæt
batterier?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-03 09:35

In dk.edb.hardware, Henrik Petersen <henrik_s-pnospam@get2net.dk>
says...
> mindre den er ekstremt energisparende... Sådan ca. hvor længe holder et sæt
> batterier?

Jeg ved ikke med trackballs, men min Logitech Cordless Mouse holder 2-3
uger på batterier til 5,-

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen